Di bawah ini adalah contoh kain yang telah ditampal diamond. Material kain yang digunakan adalah sutera dan crepe.









* gambar kain yang warna biru tu, tak sempat siap sepenuhnya.*`

Kami menerima tempahan tampal diamond untuk baju dengan harga serendah RM40 - RM70 sahaja!.Mengikut kepadatan corak dan diamond yang digunakan. Harga adalah termasuk upah dan diamond. Tampalan diamond adalah pada corak bahagian badan dan tangan bagi menimbulkan dan menyerlahkan lagi corak pada kain. Biasanya,kami menampal untuk kain jenis sutera dan crepe. Pastikan dahulu kain anda jenis tahan lasak dan panas. Kalau jenis organza dan seangkatan dengannya, tak boleh buat ye!

Diamond yang ditampal akan disusun atur terlebih dulu agar corak atau bunga kain betul-betul nampak menyerlah!. Tak main tampal je tau..

Detail harga:
- RM40 untuk corak simple di badan dan lengan / di badan sahaja
- RM50 - 60 untuk corak yang sederhana padat badan dan lengan
- RM70 untuk corak padat pada badan  dan lengan. 
- Harga tak termasuk pos.

* Diamond yang digunakan adalah jenis berwarna dan rainbow terpulang pada kesesuaian warna bagi menyerlah corak kain.
* Tempahan biasanya siap dalam sehari atau dua mengikut que.
* Anda boleh poskan baju atau kain tempahan atau temui kami terus di Giant Shah Alam Seksyen 13 pada 7-30 Jun 2011 dari jam 9.30am - 10pm.
*PASTINYA HARGA KAMI ADALAH YANG TERENDAH,KERANA DI PASARAN LUAR, HARGA DIKIRA MENGIKUT BERAPA JUMLAH DIAMOND YANG DIGUNAKAN. BIASANYA HARGA SEBIJI DIAMOND SAJA SUDAH RM0.40 KE ATAS DAN TAK TERMASUK UPAH LAGI!! BAYANGKAN, BERAPA BIJI DIAMOND YANG DIPERLUKAN UNTUK MENCERIAKAN BAJU ANDA?

Hubungi kami segera untuk tempahan.